Nu een paar keer ronddraaien en de kettingrek opmeten. Ongeveen 7 a 8 graden. Dit ligt niet aan de ketting, want die is nieuw, maar waarschijnlijk minime slijtage van de tandwielen.
@dart-vader de rek is nog geen 3 graden hoor .
maar daar ga je niets van merken.
maar lekker op geschoten gisteren
Aha 3 graden dus! Voor een aandrijfketting verwaarloosbaar.
Maar even een ander luchtfilterhuis gescoord (Marco bedankt voor de tip). Het oude huis zitten LPG gaten in.
Ik ga maar ff lekker polijsten denk ik.
Nieuwe klepdeksels met pakkingen zitten erop.
Ik heb de HPF pomp opnieuw verpakt en gemonteerd. Hij lekte toch een beetje.
De luchtinlaat zit er weer netjes op. Nieuwe harken en veel geel gegalvanisserde delen ook.
Gisteren hebben Marco en ik de automaat ontmanteld. Ongeveer 30 minuten bezig geweest. Top speed.
Voorkant ook een beginnende lekkage.
Revisie is geen overbodige luxe gebleken. Meerdere kleine lekkage en een aanzienlijk aantal frictieplaatjes zijn echt op.
Onder het brein.
An empty shell. Lekker poetsen!!
Versleten koppelingsplaatjes.
Nieuwe erin en het pakket is gelijk en stuk dikker.
Het lager in de achterdeksel is ook gaar.
Latest Post: Motorrevisie DV Our newest member: DJKingvob Recent Posts Unread Posts Tags
Forum Icons: Forum contains no unread posts Forum contains unread posts
Topic Icons: Not Replied Replied Active Hot Sticky Unapproved Solved Private Closed